21:55

hej sötnosar har uppdaterat välidgt lite nu för tiden
som ni kanske har märkt, men ja måste ängna tid till pluggande vänner, innebandyn och
Simon.

Jag funderar på att ta ett ganska så långt blogguppehåll
eller sluta helt! vad tycker ni?!

Idag hade vi bad i skolan ja o sanna simma 70 längder medans
tess och johanna simma 80, haha vi palla inte mer.
Efter skolan gick jag och cissi och käka på 47:an
och sen gick jag hem till simon o kolla film och mös :)
sedan gick vi hem till mig kolla på idol och andra avenyn.

Nu sitter jag och gosar me min katt
ska alldeles snart tvätta ansiktet och sen sova
jag e helt utsliten efter att ha vart i skolan och ändå har
ja vart på semester i en vecka :p
vi hörs.
- puss o gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0