godmorgon

hej sötnosar, vakna nyss.
kvällen igår börja me att ja o cissi åkte runt lite me per
och simon me johan, sen skulle johan till örebro och käka
simon sa att de bara skulle bli en sväng till max och sen hem men de kan
ja lova de vart de inte!!

vi åkte till nått random ställe där dom börja äta mackor
som jannick och matilda hade me sig
sen åkte vi till nån jävla mässa som det var jättemycket folk som stog och skröt om sina
fula bilar typ börna och massa sånt.
där vart vi kvar i kanske 2-3 timmar jag och cissi satt i  bilen hela tin
för de var så grymt tråkigt!
sen tillslut åkte vi till max men de var inte för att äta utan för att kissa
där stanna dom i kanske 1 och en halv timme och bara hoppa runt och var allmänt jobbiga
men sen åkte vi hem tack gud att vi gjorde de haha.

När vi kom hem till simon var jocke och hans kompis hemma hos dom
jag borsta tänderna o tog bort sminket osv.
sen när vi la oss i sängen kom jag på att jag hade glömt mina
p-piller hemma så de var bara att ställa klockan på 7 och
så vakna vi på morgonen och cykla hem till mig ja tog de där jäkla pillret
sen la vi oss på soffan och sov, och då kom pappa ner och väckte oss då
gick vi upp och sov i min säng och vakna typ nyss, men simon var tvungen att
gå tidigt för att dom ska fortsätta flytta idag!

nu ska ja äta frukost för att ja e så grymt hungrig
så vi hörs sen :)
- puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in i på min kompis och min blogg, där vi bloggar tillsammans. http://sumijaochmenna.blogg.se .. kommentera gärna ! =) / puss!

2009-09-12 @ 11:33:02
URL: http://sumijaochmenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0