Gormorgon.

svar till matilda: om ja kunde printa på min dator hadeja visat
ni behöver inte tro på de men varför ljuga om de?
ja hade 218 besökare men dan efter gick de snabbt ner till mina 80 läsare...

godmorgon sötnosar
vakna nyss e hemma från  skolan idag
hade 38 graders feber och mådde illa igår, och idag hade
ja mildare feber men mår fortfarande inte bra.

idag ska ja bara ligga och hoppas på
att bli frisk, be pappa köpa godis till mig oså.

nu ska ja klä på mig
mysiga kläder och sen gå ner till
teven, blir nog en hel del bloggande idag.
- puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade besökrekord igår :D 411!

2009-09-04 @ 11:21:51
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0