18:03

hej blooooggen :)
Imorse när jag vakna ville jag verkligen inte gå upp. Mina lakarn lukta så gott och var alldeles lena och  nytvättade :)
Men jag tvinga mig upp iallafall. Skolan idag gick superfort. Jag gick hem åt två ameriican cookies som jag och simon bakade här om dagen, sen kollade jag på ghost wisperer och efter det somna jag i min sköna säng men vaknade efter en timme eller två av att grannen börja kapa granhäcken precis brevid mitt fönster typ. Det är den värsta väckningen som jag har vart med om.

Idag är det ingen vanlig dag för att det är den 19 april och för ett år och sju månader sen så träffades jag och min älskling :) Han kommer hem till mig snart förhoppningsvis :)

Senare ikväll ska jag kolla på svenska hollywood fruar sen sova antar jag.
Hela veckan blir det nog en massa plugg så nu gäller det att ladda upp och orka med alla skolveckor som e kvar.
Det är inte många alls kvar när det e sommarlov är det bara att pusta ut...
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0