duktigt.

hej bloggen jag var för trött att uppdatera igår kväll. Igår runt 8-9 tiden skjutsa simons mamma oss hem till mig. Vi bestämde oss för att hitta på något med per och johan men så ringde dom och sa att vi skulle gå ut för att dom var utanför, vi skulle ta en LITEN promenad men det sluta med att vi gick ca. 1 mil. Vi prata så mycket hela vägen så det kändes som 5 kilometer typ. Jag är förvånad över att jag inte har någon träningsvärk men jag känner mig grymt duktig idag :)

Nu ligger jag i simons säng ska snart fråga om han kan komma med lite frukost på sängen för jag orkar verkligen inte göra frukost själv nu haha, jag e så himla seg.
uppdaterar senare kankse.
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0