Lördag

halluuu bloggen, jag har precis duschat och har haft ansiktsmask och jag har även målat om mina naglar :)
Jag är jätteshoppingsugen men jag väntar på att nelly.com ska fylla på med nya marbel shoes så jag kan införskaffa dom, dom e så grymt fina. om de e någon som har dom kan ni tipsa om dom e stora eller små i storleken?

Idag ska min älskling på födelsedags fest med per så jag försöker komma på något att göra ikväll, nått kommer jag nog på iallafall.

Snart när mitt hår har torkat ska jag upp och göra mig i ordning och bli lite snyggare än vad jag är nu.
Sen ska jag baka paj hade jag tänkt, muuuums. och efter det så ska jag nog städa rummet.

jag uppdaterar senare om det behövs dvs.
- puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0