Nu e dom beställda :)

hej sötnosar, slutade skolan supertidigt idag vi slutade kvart över 12. Efter skolan gick jag och cissi till konsum och jag köpte glass och tänkte att jag skulle gå hem till simon men där var ingen hemma och då fick jag reda på att hans familj var i örebro så jag satte mig utanför skolan med cissi. vi satt där en stund och sen kom basse då åkte jag basse liam och martin hem till mig och jag hämta ett par glajjor som basse ska LÅNA av mig och sen satt vi utanför solan tills simons familj kom hem.

Jag vänta på simon i 2-3 timmar innan han kom hem och jag somna i hans säng och sov ett bra tag.
Jag har vart snäll idag och köpt en majblomma av ronja som bor hemma hos dom och sen har jag simon och rolf vart ute och övningskört, min pojkvän är jätteduktig :)

Jag kom hem för en halvtimme sen kanske och jag har tjockat i mig en pannkaka och även beställt dom supersnygga skorna som jag har vääntat och väntat på att dom ska komma in i sortimentet igen och dom e  underbara. får skorna om ca. 2 dagar tror jag, wiiieee. Nackdelen är att dom e superhöga dom e 14 cm höga och sen e de 2 cm platå men jag ska klara att gå i dom med lite träning.



Dom kommer bli supersnygga i vår/sommar. JAG E DUNDERKÄR :)
- puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0