tired..

hej sötnosar, jag e supertrött och ska sova snart men jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg innan jag somnar :)
Tidigare somna jag medans jag väntade på att simon skulle komma. jag vakna och då var han här :) min sötnos.
Vi dampa runt lite och hade supermysigt, vi kolla tv också.

Han åkte hem tidigt och jag gick upp och duscha runt 9 för att jag orkade inte kolla på hockeyn när man redan visste vilka som skulle vinna.

Imorgon är det matte nationella som tidigare sagt, och jag e inte taggad. Förut för typ en månad längta jag efter det och jag trodde att jag var bra på matte men tydligen går jag i en sämre grupp ahhahaha vi får tillochmed extra tid mot vad alla andra får. Jag e mobbad :)

Jag får även sova med min älskling imorn och jag längtar verkligen att få vakna upp brevid han och känna hans värme :) nu ska jag sova så jag orkar med matteprovet imorgon :)
- puss och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0