:)

hej sötnosar, igår var jag i örebro jag hitta lite smått och gott.
på kvällen gick jag till per och hade trevligt och sen fick jag och simon
skjuts hem av cissis morbror daniel :)

idag har jag inte gjort ett enda skit, jag vakna upp hemma hos simon
våran frukost blev pizza, sen gick vi o la oss igen och mös lite :)
sen kom pappa och hämta mig.

jag har precis fixat mig för kvällen, vi ska nämnligen hem till mina kusiner
och äta mat.
nu orkar ja inte skriva mer haha
- puss

köpte nördglasögon förlåt för dom fula och dåliga bilderna men ja fastnar inte så bra idag :p




köpte även detta linne :)

Lindex Shop Online - Bustier
och den här supersöta/snygga buistern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0