förlåt förlåt och förlåt

hej bloggen ja vet att jag inte har uppdaterat på jäääättelänge
men när jag kom hem från finland var ja skittrött och jag har vart stressad och en massa
skit hela veckan, jag lovar att sköta mig.

idag efter skolan gick jag till simon vi tjocka pizza och typ vila lite båda slockna nog i en halvtimme innan
han stack till jobbet. jag var kvar hemma hos dom ett tag sen körde hans mamma hem mig :)
när jag kom hem satt jag och tog de lugnt och ungefär när simon sluta gick jag till per sen kom simon
och då drack vi kaaaafffe :) mums.
jag e nyduschad och har krypt ner i min säng ska alldeles snart sova
för annars kommer jag inte orka med skolan imorn, ja e helt slut efter friluftsdagen idag.
vi har gått mer än 9 km och jag hade uggs på mig och halka runt i.
aja vi hörs imorgon :)
- puss

jag har just blåst skiten ur mina kompisar genom att ha sagt att min pojkvän råka armbåga mig över ögat
och dom trodde på de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0