hos simon

hej bloggen, jag sitter i köket hemma hos simon jag och hans mamma har precis bakat chokladrutor.
skolan idag har vart skitseg, först nationella prov på morgonen och jag var jättenervös men ja vet inte hur de gick
om de var bra eller inte för ja var så uppstressad så jag skrev det första som kom upp i huvet när jag läste frågan.
vi fick våra klasströjor idag också, skitfula hahah men de e det som e så kul med våran klass ingen e riktigt seriös.

jag saknar mig älskling <3

Har två läxförhör imorn så ja måste plugga som världens tok men
de e mitt eget fel att jag missa shakespear läxan.. buääähä och på torsdag är det nationella igen.
USCH!
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0