Förlåt..

hej sötnosar förlåt för jättedålig uppdatering.
Jag har ju vart hos simon hela dan och umgåtts me han sen
kom khuan så jag har inte hunnit.

Min dag har bestått av att först var ja me min simon
sen gick jag till ica och handla me pappa och vi åkte hem
sen kom khuan vi hoppa runt och var allmänt konstiga och tog lite kort och fixa
oss lite, (bilderna kommer upp senare)  sen gick vi ner till "stan"
och sedan kom per simon och amanda så åkte vi lite bil
och nue jag hemma, har precis tagit en liten så kallad bloggrunda enligt mig.

Nu ska jag ta me min pappas dator upp till mitt rum
och sedan fixa mig för sängen och ligga där me datorn tills jag blir tillräckligt trött för
att sova :)
- puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0