Måndag

hej bloggen, ny start ny vecka..

I helgen har det inte hänt så mycket i fredags var ja och simon ute åkte lite bil och sen sov vi
hos mig, på lördagen fira jag min kusin som fyllde 13 vi fika oså.
senare mot kvällen åkte vi bil sladda lite oså, stog och snacka me två skitsnälla poliser och skäämta lite oså.
igår plugga ja i stort sett hela dagen och tog de bara lungt.

Skolan idag då.. det gick snabbt
jag och khuan har hoppat runt och sjungit WMCA xD och haft riktigt skojj
so'n var grymt jobbig kolla på någon film om andra och första världskriget och de sög.

tog sällskap med sanna hem efter skolan vart lite skitsnack oså :)
igentligen borde jag plugga nu men ja väntar på att khuan ska komma men
ja hinner nog plugga lite iaf. :)
- puss





Kommentarer
Postat av: johanna

YMCA sara * ;) haha

2010-01-18 @ 19:32:56
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0