Onsdag - dagen före skolan börjar.

hej bloggen, nu har jag sovit ut på min sista sovmorgondag innan skolan börjar och de e riktigt kallt ute idag.
så den här dagen blir att ÅKA bil till ida och johan och beställa kläder från topshop, vi gjorde aldrig de igår,
sen ska jag bara sitta hemma och ta de lungt simon får komma till mig idag om han skulle vilja ses :).

I villket fall vad vill ni läsa om, vill ni ha videoklipp, sminktips, klädinsperation osv. skriv gärna en liten komentar
så kanske de ni gillar kommer upp på min blogg :)
- puss



Kommentarer
Postat av: vivvi - bloppis pågår

Kika in in min blogg, tror du kommer gilla den! :D



Just nu pågår även bloppis i min blogg.

/vivvi

2010-01-06 @ 14:04:15
URL: http://entilljaevlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0