söndag 17:37

Hej bloggen, nytt år nudå :p
jag har bestämt mig för att blogga nu igen, jag skrev några inlägg sen sluta jag igen
så nu när det är nytt år börjar jag igen :)

Nyår var bra mysigt tycker jag, först middag hos mina kusiner sen kom simon o hämta
mig sen gick vi till johan och hade skojj iaf. jag.

I julklapp fick jag faktist inte så mycket jag fick:
en mobil
en jetset klocka av min älskling
pengar
godis
biokort
strumpor haha ja  har klagat på mamma att ja hade så lite
och en kalender
som sagt det var inte så mycket men ja e grymt nöjd endå :)

Jag har vart hos simon i två dagar och ska bo här några dagar till
jag är så trött på att vara hemma. Vi ska installera the sims 2 nu sen
blir det att nörda.

Igår var ja och simon i örebro jag hitta inte så mycket jag
köpte det som behövdes UNDERKLÄDER :) sen hitta ja även en tröja
som är grymt skön.
uppdaterar kanske senare
- puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0