Svar på Frågestunden.

Nu svarar jag på frågorna men fortsätt fråga.
Jag funderar på att ha en frågestund varje vecka.
Men isf. får ni börja fråga mer och lite fler seriösa frågor tack :)

1. Av villken anledning bloggar du ;) för din skull, eller vill du bli en igenkänd bloggerska?
svar: jag bloggar för min skulle men det vore ju kul att bli igenkänd också :)

2. Vad är ditt största mål i livet? jättesvår fråga jag vet :)
svar: Oj, mitt största mål... Det är nog att klara skolan och få ett riktigt bra jobb så ja kan käna some money ;)

3. När förlorade du oskulden?
Rakar du din mutta?
tycker du att du e snygg?
svar: oj villka seriösa frågor,
1. jag förlora min oskuld 2009 på hösten
2. ja de gör jag
3. ibland kan jag känna mig snygg men oftast inte :)

4. Tar du den i tvåan?
svar: haha nej det gör ja inte och det kommer ja aldrig att göra.

5. Är du oskuld?
svar: nej jag är inte oskuld.

6. Blir du lätt kåt?
svar: haha herregud, vad folk ska bry sig om sånt?
men jag har ju lovat att svara på allt och mitt svar blir, ibland och ibland inte
.

7. Vad har du för bh storlek?
svar: 70-75 B

8. Gillar du/tjejer att titta på porr? .
hur länge har du varit tsm med din kille?
vad gillar du för mat?
Har du varit i norrland?
Föredrar du att supa elr sitta hemma och mysa?
äter du godis elr chips mest?
svar:
1. Jag gillar nog inte att titta på porr, jag har bara gjort de me khuan och erik på skoj xD ingen aning om andra tjejer gillar´t
2. Jag och simon har vart tillsammans i snart 16 månader :)
3. Jag tycker om att smaka på allt nästan men jag gillar thaimat och utländsk mat mest :)
4. Jag tycker om att sitta hemma och mysa mest, men ibland händer det att man går på fest och umgås me sina vänner.
5. Jag äter förmycket av dom båda men mest godis tror jag att det är.

de var alla hitills :)
- puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0