måndag!

hej sötnosar, vakna upp för ett tag sen från några timmars sömn
jag var astrött när jag kom hem sen slockna jag bara.

jag borde plugga, jag har kemiprov på onsdaag och de hade ja helt glömt bort.
Nu väntar ja på att min mamma ska komma hem för att de e så grymt tråkigt att vara
ensam hemma.

Idag kommer min bror hem från london, hoppas att han har köpt nått
haha även fast ja vet att han aldrig skulle göra det.

Nu ska ja fortsätta gosa me min katt och superdundersakna sanna som e i thailand  :(
- puss

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har!

Kramis <3

2010-03-02 @ 17:26:17
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: sanna

jag ar snart hemma gullet! :)

2010-03-06 @ 09:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0