Onsdag!

hej bloggen, jag vart hemma idag också, men jag ska till skolan imorn tror jag :) för att jag mår betydligt mycket bättre nu en vad jag har gjort tidigare i veckan.

Idag har ja skrivit en massa på min uppsats, det gäller att finslipa lite och lägga till lite oså.
jag har haft supertråkigt idag, nästan läst ut en hel bok på 264 sidor och även skrivit uppsats.
Jag har inte hunnit med så mycket mer men det jag har gjort är nyttigt och bra :)

Nu väntar jag på min älskling som kommer när som helst.
Gullet har köpt pizza utan champinjoner och lök precis som jag vill ha det.

nu e det bara 9 dagar kvar tills jag och simon har vart tillsammans i 1 och ett halvt år, tiden går för fort :)
snart är man 85 år liksom. Ta vara på livet höhö.

aja nu ska jag gå på toa haha mer får ni inte veta.
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0