Onsdag!

hej bloggen, idag är de onsdag och jag mår lite sisådär.
Min hals kliar och värker och mitt huvud dunkar, give me some hostmedecin :D

Skolan idag gick fort pga. att vi sluta kvart över 12 istället för halv fyra
och slutet av dan var prima jag gjorde kemiprovet och fick 46 poäng av 57
bra jobbat :D men min lärare sa till mig vad fan har hänt me dig har du slagit i huvet?
alla lärare blir glada för att dom vet att ja kan men att ja bara inte orkar och dom senaste proven
jag har haft har jag fått vg på.

efter skolan gick jag hem till simon men han kom inte hem förens typ 3 eller nått
jag satt o snacka lite me simons mamma och bror sen gick ja o la mig och sov för att få
bort min magvärk och huvudvärk.
senare runt klockan 6 gick jag och simon hem  till mig och simon somna i min säng.
jag kolla lite teve oså.

På fredag blire bio med simon och per vi ska se alice i underlandet ;) hoppas att den e bra också.

nu ska ja sova.
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0