söndag

hej sötnosar, min dag har vart toppen, det började med att jag vakna upp brevid min älskling, Vi drack kaffe och ett glas färskpressad juice tillsammans sen skjutsa han hem mig på CYCKEL haha jag hade lite brottom hem för att jag skulle på kalas min kusin och hennes pappa fyller och och ska fylla år så vi fick tårta och massa mums.


När jag kom hem så kom simon till mig, jag rensa och städa min garderob medans simon satt och kolla på.
vi gjorde inte speciellt mycket. Både jag och simon har mått lite illa idag och mamma börja må lite illa nu mot kvällen hoppas inte att det är magsjuka på gång för jag e supertaggad inför morgondagen ;)
vi ska ha volleyboll turnering och våran klass kommer att suga på spelet men vi kommer att vara grymt snygga iallafall, bilder kommer nog in i morgon :)
nu ska jag fortsätta kolla på wallander.
- pusss

Kommentarer
Postat av: t

sv: tkr dom är lite coola =)

2010-03-15 @ 13:45:34
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0