10 saker ni kanske inte visste!

Kör en liten lista om tio saker ni kanske inte vet om mig :)

1. Jag har två piercingar, en i naveln och en i munnen (smiley)

HAHA inte världens bästa bilder men nu vet ni hur det är :) har ni några frågor så svarar jag gärna.

2. Min favoritfärg är svart.

3. Jag ÄLSKAR skor.

4. Jag har krulligt hår och måste platta det varje dag.

5. Jag vill tatuera en fotlänk runt min fot med min familjs namn på + ett hjärta brevid fotknölen.

http://carolinaberggren.blogg.se/images/2010/dsc02684_45276079_79776768.jpg

6. Jag älskar mat, det är det bästa som finns.

7. Jag är godisberoende.

8. Om jag inte har saker planerat får jag panik.

9. Jag får panik om någon håller i mig och jag inte kommer låss (cellskräck)

10. Jag har inget bra självförtroende, men jag har en underbar pojkvän som hjälper mig att orka. Även mina underbara vänner och familj.

 


Kommentarer
Postat av: simone

vilken söt tatuering, låter som en bra idé :)

2010-11-15 @ 11:58:37
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0