16:48

Äntligen hemma, hade engelskaprov sista lektionen och jag tror faktist att det gick bra.
Jag har alltid haft svårt med engelska men jag börjar bli bättre (happyface).

Jag sprang till bussen och hann precis med den. På bussen satt jag och snacka med min barndomsvän oliwia och jag hann tillochmed sova litegrann..

Efter bussresan gick jag till ICA och köpte massa onyttigheter, lite till resan som går till stockholm imorgon och även lite tills kvällen. MUMS.

Jag försöker leta efter sladden till min kamera om ni undrar varför det bara kommer en massa tråkiga webbcamerabilder. Nu ska jag kolla teve och ta det lungt.
- puss

undra om jag ska köra på rosettfrillan imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0