Äntligen hemma.

Nu är jag hemma efter en lång resa med sång,skratt och regn :)
Mässan var ganska tråkig, man visste inte riktigt vart man skulle ta vägen. Det var jättemycket montrar fullt med produkter och behandlingar.

Vi såg några "kändisar" idag. Vi såg Blossom,Anna skipper, Sammy. D och sen var det två tjejer ifrån miss world.

På resan hem så var det fullt ös i bussen, alla satt och sjöng och hade skitkul.
När vi var i örebro stog jag och therese och väntade på pappsi som kom och hämtade oss.

Nu väntar jag på MAT, jag har inte ätit något mer än godis och kakor för att det var så grymt dyrt på hälsomässan.
En räkmacka som inte var stor alls kostade 94:-  så jag hoppade över maten.

- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0