godmorgon, macka och kaffe.

Godmorgon :)
Idag var det Simons tur att ge frukost på sängen. Nu ligger vi båda nerkrypta i sängen.

Idag är det fars dag jag ska ta mig hemmåt tidigt idag.
Senare ska vi hem till Sandra och spela super mario haha.

Igår vart det en lyckad kväll. Först gick vi till mattiah, han hade "fest" så vi satt där och vänta på att sandra och pontus skulle komma för att det var ju inte sådär jääättekul. När dom kom så var vi där kanske en kvart sen gick vi hem till sandra och satt där uppe och dansa,sjöng och prata. Det var riktigt trevligt folk och kvällen var lyckad.

Nu ska jag klä på mig och gå ut till resten av simons familj och vara lite social innan jag åker hem.
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0