Hos simon.

Hej, jag måste berätta om en underlig händelse som hände inatt. Jag vaknade och såg att det stog någon och hade en hink med massa larver med tänder mitt i simons ansikte. Jag skrek till och ställde mig upp på golvet och sedan vågade jag inte lägga mig i sängen igen så jag satt på golvet och tänkte sova där. Jag satt på golvet i en kvart ungefär, sen valde jag att lägga mig igen och sopade av hela min sida av sängen och sen la jag mig igen. Självklart var det ingen som hällde larver på Simon, antingen drömde jag eller så inbillade jag mig. Jag har ingen aning om jag satt på golvet oså det kanske bara var en dröm.
Läskigt var det iaf.

Jag vakna redan runt halv 11 så jag gick upp och simons mamma hade gjort en fruktshake med nässelpulver och nyponpulver (det är bra för huden) så jag tog ett glas av det, sen gjorde jag en macka och drack kaffe. Simon låg kvar och sov så jag var snäll och gav han frukost på sängen.

Just nu ligger jag i simons säng, nyduschad i en mjukisdress.
Jag har ingen aning om vad som händer idag, det får visa sig med tiden :)

Igår åt vi riktigt god mat som min pappa lagat, vi kollade på idol och sen fick vi skjuts hem till Simon. Vi gick till Sandra och satt där och prata och hade trevligt med Sandra och Patricia som också var där.

Nu ska jag se om det finns något roligt att göra :)
- puss

Jag verkligen älskar denna bild. Det är min vän Hanna Thorsmatz som har fotograferat oss. Hon är riktigt duktig, ni kan gå in på hennes facebook och kolla på mappen foton så kan ni se massa olika foton som hon har fottat.

Kommentarer
Postat av: ahline

svar: tack sara :) hihi <3

2010-11-13 @ 12:33:02
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0