Idag!

Jag hann med bussen imorse, det var tur för annars hade jag missat en film som vi skulle se, Precious. Det var en hemsk film men jag klarade mig så jag satt inte och grät som jag brukar göra!

Vi hade en lektion idag. Det var SPA och Frida gick bara igenom massa saker sen skulle vi läsa massor med sidor också. Mina ögon gick i kors och jag höll på att somna. Vi slutade ungefär 5 i 2 och bussen gick 2 så jag lotta och magda sprang till bussen och hann precis med den.

När jag kom hem till Nora gick jag till ICA och hämtade ut mina skor.
Nu väntar jag på Simon vi ska tjocka oss lite med pizza. Jag ska även laga
mat till resten av familjen så min bror kan få med sig matlåda imorgon till jobbet.

Nu har jag inget mer att skriva :)
- puss

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Förlåt för extreeeemt sent svar!



Men vad kul att du tycker de :)

2010-11-17 @ 16:25:33
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0