Jobbig dag.nu

Denna dag kan inte ha blivit mer jobbig än vad den har vart!
Skola 8-4 vid fyra fick man stressa till bussen som gick till stan ifrån backahallen.
När jag ida och julia var i stan lämnade vi in lånade böcker som vi läst i skolan sen skulle vi gå och käka, vi beställde men då funka inte våra bankomatkort så vi gick till bankomaten och där funka dom inte heller så vi gick in på banken och skulle ta ut pengar där inne, då gick inte det heller. Sen fick vi gå fram till "kassan" och ta ut pengar genom checkar. Sen gick vi tillbaka till la baguette och äntligen fick vi beställa våran mat! Vi satte oss ner och det tog ovanligt lång tid att få maten så ida och julia gick och fråga om den och då hade dom som jobba där missförstått varann så dom hade inte börja göra våran mat, SUCK men som ett förlåt så fick vi en varsin chokladboll.

Jag skulle egentligen shoppa idag men det hann jag inte så det får bli i veckan eller kanske till helgen.
Jag gick till konserthuset och vänta på min moster och min mormor, jag vågade inte gå i mörkret i örebro det är ju så mycket våldtäkter där så nej dom fick hämta mig. Vi åkte till oscariahallen och kollade på när min lilla kusin tränade gymnastik och sen åkte vi hem.

Nu ligger jag nyduschad i sängen och funderar på att hoppa över desperate housewives och sova istället.
Jag är så himla trött efter den här dagen med en massa krångel och stress.

Jag får inte träffa min älskling idag heller, han hann åka hem innan jag kom hem så vi får väl kanske ses imorgon istället, jag vill ha han här nu. Jag kommer inte kunna sova utan min simon :)



Kommentarer
Postat av: b .

Någon som vet hur man ändrar storleken på bloggen?:)

2010-11-16 @ 21:18:19
URL: http://iamsoperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0