morning morning..

Hej, denna morgon har vart en utav dom värsta att komma upp ur sängen.
Idag står det friskvård, engelska och idrott på schemat efter skolan ska jag till stan en sväng
och handla lite smått och gott. Jag hoppas att jag får med mig Elvira så vi kan ta en fika innan hon åker till
rom.

Efter jag har handlat ska jag gå till Albins gympa och sitta där till klockan 7 och sen ska jag hem.
Det kommer att bli en lång dag. Inte mycket uppdatering eftersom jag ska till bussen alldeles straxt.
Jag uppdaterar när jag kommer hem helt enkelt :)

- puss

Kommentarer
Postat av: J E N I

usch, jobbig tisdag ^^

2010-11-16 @ 07:14:02
URL: http://jenilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0