sick..

Idag vaknade jag upp och hade sprängande huvudvärk och det kändes som om jag skulle spy.
Men jag ville inte missa något i skolan så jag gick upp och plattade håret men snabbt insåg jag att
det inte gick. Mamma ringde skolan och jag la mig på soffan och kollade på vakna med the voice men gick upp
lika snabbt och la mig o sov.

Jag var tvungen att äta något och dricka något så det blev en macka och apelsinjuice.
Jag har tillochmed hunnit äta glass.

Nu kollar jag på ett jättegammalt avsnitt av top model och ska nog sova lite till snart.
Jag vet inte om jag orkar gå till stan och hämta ut skorna men det märks :)

Jag uppdaterar senare.
- puss

Kommentarer
Postat av: whatshername

krya på dig! :)



kika gärna in på min blogg och tyck till om vad nästa vett & etikettinlägg ska handla om! :)



följ mig på bloglovin, lämna en kommentar så följer jag dig! ha en bra dag! :D

2010-11-24 @ 13:26:18
URL: http://restlessheart.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga:



Gillar du asiatisk mat?



Ha en fortsatt strålande dag!

2010-11-24 @ 13:34:59
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0