Svar till frågestunden!

Jag blev lite missnöjd när jag såg frågorna men men..

FRÅGA: Vad heter din parfym? Du luktar så gott :$
Sen undrar jag vilka uteställen i Örebro brukar du finnas på? Tacksam för svar (L)

Bästa bloggen by the way! :>
SVAR: Min parfym heter escada - absolutely me.
Jag brukar inte vara ute så mycket i örebro, jag bor ju i nora. Jag går bara skola i örebro
Eftersom jag är under 18 så går jag inte ut på kroger oså men jag brukar käka på la baguette, mc-donalds,
espresso house, bara vara osv. :)
Kul att du tycker det.

FRÅGA:
Rakar du dig i underlivet?
SVAR: Varför intresserar det dig? Nej jag rakar mig inte I underlivet jag trycker inte upp rakhyveln direkt?!
Jag bad om seriösa frågor.

FRÅGA: Vad är din favorit låt just just nu? :)
SVAR: Oj, vad svårt. Jag tycker om musik jättemycket och lyssnar på allt. Jag har några favoriter men om jag måste säga en så är det faktist min och Simons låt. Regina speckor - Samson. Den är och kommer alltid att vara en av mina absoluta favoriter.

FRÅGA: Hejsan, planer för kvällen? :)
SVAR: Hej, Nu är ju kvällen snart slut. Men min kväll tillbringades med min pappa,bror och min älskling. Vi käkade middag och prata osv. Efter vi käkade gick jag och Simon till Per och satt och prata med han och Anton. Nu är vi hemma hos Simon och ska ta det lugnt.

FRÅGA: hur stor kuk har simon?
SVAR: FLERA METER LÅNG OCH TJOCK!!!!!!!
Vad är det här för fråga? Jag tycker att det bara borde vara jag som ska veta det i nuläget. :)

Det blev inte många frågor men några, hoppas ni har fått svar på det ni ville!
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0