.

Efter en hel helg utan att få säga hejdå utan att ens få röra dig..
När jag kommer hem kom mamma ut ur ytterdörren gråtandes och säger att du är död, jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Du har alltid och kommer alltid att vara min lilla bebis, min älskling.
Det finns ingen som du, liten och dum i huvudet men det var det jag älskade med dig.
Tur att allt gick fort så du slapp lida..
Hjärtfel alltså..

det finns mycket dåligt världen kan göra..
Kommer att sakna dig <3
Du blev bara runt 1,5 år du lämnade mig för tidigt Tussi..

Just nu önskar jag bara att du var här..
En katt ska ju ha nio liv men du hade bara ett..
Hoppas att du har det bra där du är nu! <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0